СЕРТИФІКАТИ ОІН

Сучасний поступ освіти спрямований на переорієнтацію репродуктивного навчання на творче індивідуальне «конструювання» власних моделей здобуття знань. Ураховуючи тенденції ХХІ століття, важливим є парадигмальний розвиток освіти, що спрямований не лише на самостійне навчання visit , самоосвіту, а й на застосування набутих знань на практиці. Такий розвиток сприяє відкриттю нового та є важливим регулятором у перетворенні педагогічної дійсності («я – вчитель, а відповідно навчаю», «ти – учень, відповідно – вчишся») на цікавий захоплюючий процес здобуття знань.

СЕРТИФІКАТИ ОІН – 2021
Сертифікати ОІН Січень Сертифікати ОІН Лютий Сертифікати ОІН Березень Сертифікати ОІН Квітень
Сертифікати ОІН Травень Сертифікати ОІН Червень Сертифікати ОІН Липень Сертифікати ОІН Серпень
Сертифікати ОІН Вересень Сертифікати ОІН Жовтень Сертифікати ОІН Листопад Сертифікати ОІН Грудень
СЕРТИФІКАТИ ОІН – 2020
Сертифікати ОІН Січень Сертифікати ОІН Лютий Сертифікати ОІН Березень Сертифікати ОІН Квітень
Сертифікати ОІН Травень Сертифікати ОІН Червень Сертифікати ОІН Липень Сертифікати ОІН Серпень
Сертифікати ОІН Вересень Сертифікати ОІН Жовтень Сертифікати ОІН Листопад Сертифікати ОІН Грудень
СЕРТИФІКАТИ ОІН – 2019
Сертифікати ОІН Січень Сертифікати ОІН Лютий Сертифікати ОІН Березень Сертифікати ОІН Квітень
Сертифікати ОІН Травень Сертифікати ОІН Червень Сертифікати ОІН Липень Сертифікати ОІН Серпень
Сертифікати ОІН Вересень Сертифікати ОІН Жовтень Сертифікати ОІН Листопад Сертифікати ОІН Грудень
СЕРТИФІКАТИ ОІН – 2018
Сертифікати ОІН Січень Сертифікати ОІН Лютий Сертифікати ОІН Березень Сертифікати ОІН Квітень
Сертифікати ОІН Травень Сертифікати ОІН Червень Сертифікати ОІН Липень Сертифікати ОІН Серпень
Сертифікати ОІН Вересень Сертифікати ОІН Жовтень Сертифікати ОІН Листопад Сертифікати ОІН Грудень

Сучасний поступ освіти спрямований на переорієнтацію репродуктивного навчання на творче індивідуальне «конструювання» власних моделей здобуття знань. Ураховуючи тенденції ХХІ століття, важливим є парадигмальний розвиток освіти, що спрямований не лише на самостійне навчання, самоосвіту, а й на застосування набутих знань на практиці. Такий розвиток сприяє відкриттю нового та є важливим регулятором у перетворенні педагогічної дійсності («я – вчитель visit, а відповідно навчаю», «ти – учень, відповідно – вчишся») на цікавий захоплюючий процес здобуття знань.