Сучасний поступ освіти спрямований на переорієнтацію репродуктивного навчання на творче індивідуальне «конструювання» власних моделей здобуття знань. Ураховуючи тенденції ХХІ століття, важливим є парадигмальний розвиток освіти, що спрямований не лише на самостійне навчання visit , самоосвіту, а й на застосування набутих знань на практиці. Такий розвиток сприяє відкриттю нового та є важливим регулятором у перетворенні педагогічної дійсності («я – вчитель, а відповідно навчаю», «ти – учень, відповідно – вчишся») на цікавий захоплюючий процес здобуття знань.
СЕРТИФІКАТИ ОІН – 2021 | |||
СЕРТИФІКАТИ ОІН – 2020 | |||
СЕРТИФІКАТИ ОІН – 2019 | |||
СЕРТИФІКАТИ ОІН – 2018 | |||
Сучасний поступ освіти спрямований на переорієнтацію репродуктивного навчання на творче індивідуальне «конструювання» власних моделей здобуття знань. Ураховуючи тенденції ХХІ століття, важливим є парадигмальний розвиток освіти, що спрямований не лише на самостійне навчання, самоосвіту, а й на застосування набутих знань на практиці. Такий розвиток сприяє відкриттю нового та є важливим регулятором у перетворенні педагогічної дійсності («я – вчитель visit, а відповідно навчаю», «ти – учень, відповідно – вчишся») на цікавий захоплюючий процес здобуття знань.