УЧИТЕЛЬ СПОКОЮ НЕ ЗНА, УЧИТЕЛЬ ЗАВЖДИ У ТРИВОЗІ | (СЦЕНАРІЙ ДО ДНЯ ВЧИТЕЛЯ)

СЦЕНАРІЙ ДО ДНЯ ВЧИТЕЛЯПавкович Ірина Ігорівна,
вчитель математики
Стентинської ЗШ І-ІІІ ступенів
Сокальського району
Львівської області

УЧИТЕЛЬ СПОКОЮ НЕ ЗНА, УЧИТЕЛЬ ЗАВЖДИ У ТРИВОЗІ

Пісня « І навіть та берізка біля школи»

Вед. 1

Від діда-батька сину, внуку

Вам довелось передавати

Рецепт чарівний і науку –

Добром добра людей навчати.

 Вед. 2

Існує притча. Коли народжується дитина, Господь благословляє її у білий світ своєю рукою. Покладе на голову – мудрою буде, на серце – милосердною, на руки – майстром слова діла. А цій людині Господь одночасно поклав на голову, серце, руки. Ім’я цієї людини – Вчитель.

Вед. 1

Доброго дня вам, шановні вчителі!

У першу суботу жовтня, у вас професійне свято

Сюди ми прийшли сьогодні, сердечно Вас привітати.

Учитель – це наша совість, взірець у житті єдиний

Без нього життєва повість , не пишеться у людини.

Вед. 2

Немає свого він часу, життя його – тільки школа

Учитель – це дружні класи , із радощами і болем.

Від перших навчальних кроків, до випуску й атестатів,

Одинадцять довгих років, для нас ви – як мами й тата.

 Вед. 1

В цей осінній святковий день ми проведемо для вас вітальний інтегрований урок з різними формами навчальної і виховної роботи. Побудьте декілька хвилин терплячими,

слухняними ,

врівноваженими,

привітними ,

усміхненими,

радісними ,

 люблячими ,

уважними учнями.

І як заведено у вас спочатку оголосимо тему і мету цього уроку.

Вед. 2

Отже, тема уроку звучить так: „Учитель спокою не зна, учитель завжди у тривозі”.

Мета уроку: у доступній формі донести до свідомості учителя те, що він Учитель з великої букви. Продовжувати розвивати слух і терпіння. Формувати загальнонавчальні навички. Розвивати уміння правильного відпочинку. Засвоїти правила техніки безпеки при виконанні колективної усмішки. Виховувати почуття любові та поваги до себе, як до своїх учнів.

 Вед. 1

Сьогодні ваше свято, а тому ми вшановуємо всіх тих, кого любимо і поважаємо. Хто  вражає нас своїм обсягом знань? Хто завжди бажає нам добра? Кого ми часом ображаємо? Хто беззахисний перед невихованістю, неосвідченістю, агресивністю? Так, це ви, дорогі наші вчителі.

ВЕД. 2

Дорогі наші, а зараз запрошуємо вас на урок біології, в світ «Діскавері»

 

Вчительська доля – мудрістю вкрита,

Дзвенить вона сміхом дитячих сердець.

Вчительська доля – дощем раннім вмита,

Вона для людей буде вічним взірцем.

Вклонімося низько вчительській долі

І шану святу крізь віки пронесем

Серця подаруєм в дитячих долонях

І щедру любов принесем.

 ( Включається циганська мелодія. Заходить до залу циганка.)

Ворожка:Добрий день, панове та панянки! Йшла я мимо школи, дивлюся у віконечко – щось в залі діється: повно вчителів та вчительок і всі такі гарні, із квітами, а в залі діти. Дай, думаю, зайду, подивлюся я, що за свято таке?! Підзароблю трішечки…

(До класного керівника) : Кралечко, позолоти ручку – всю правду  скажу: що було, що буде, чим серце заспокоїться… Бачу, лежить на тобі прокляття вже 7 рік. Але не довго вже тобі маятися – навесні вже розвіються хмари і потечуть з очей твоїх сльози радості та печалі. От тобі амулет на щастя, який буде оберігати тебе від нещасть.

( Підходить до директора) : О!. Чую! Надзвичайно сильну ауру! Це, напевно, козирний туз, тобто директор школи. Тут амулетом не відбудешся, яйцем треба викачувати або воском. Прийдеш до мене в офіс, там приватно ми і поговоримо…

( Підходить до А.Ф): А от у тебе аура ще слабенька, ти тільки-но прийшов у школу ( бере руку). Бачу зірвані уроки, недоспані ночі біля конспектів. От тобі, юначе, амулет длясміливості, щоб знав як поводитися на уроках. Як контрольні будеш перевіряти – одиничку пиши, а нулик дописуй, одиничку пиши, а двієчку дописуй. І жодних проблем  мати не будеш…

( Підходить до завуча з ВР): І в тебе ще слабість я відчуваю, висять у тебе над головою величезні проблеми: семінари, звіти , накази…Що ж це таке діється?  Тут треба масово порчу знімати… Чекаю вас всіх у себе на особистому прийомі!

Вед. 2

Шановні, прошу уваги. Для вас є термінова телеграмма із районного відділу освіти.

Телеграмма

У зв’язку  з тим, що педколектив школи замучив учнів їхніми обов’язками, наказую:

1.   Розклад уроків відмінити. Хай учні самі вирішують, коли і на які уроки їм ходити.

2.   Передати ключі від школи і у спільне користування всіх учнів.

3.   Із фонду благодійних внесків виділити кошти на відшкодування в десятикратному розмірі матеріальних збитків ученицям старших класів за ацетон, що вони витратили на стирання лаку з нігтів.

4.  Вчителям школи відшкодувати моральні збитки учням за пропуски дискотек  та невідвідані походи в бар через написання творів і рефератів, лабораторних робіт і  море сліз пролитих у пошуках творів української та зарубіжної літератури.

Підпис: заврайвно  ______________________________

 Вед. 1

240 довгих днів ви терзаєте наші легко ранимі душі своїми питаннями. Хто з нас не відчував того страху, коли палець учителя поступово опускається в журналі до твого прізвища. І це саме в той день, коли ти не вивчив урок, коли дуже  хочеться піти на  дискотеку,  відвідати бар, чи пройтися ніби ненароком по вулиці, де живе кохана. І лише одинь день, ради якого стоїть терпіти такі муки – це сьогоднішній. Саме в цей день ми маємо можливість безнаказанно запитати вас, перевірити, а чи знаєте ви самі те, що учите нас.

Тому ми зараз перевіримо вас, як ви знаєте математику. Я запропоную вам легку задачку. А вирішити її буде все-одно тяжко, хоча рахувати ви умієте. Тому слухайте уважно, повторювати двічі не буду:

трамвай вийшов із депо у 6 годин  ранку. На першій зупинці в нього сіло 8 пасажирів. На наступній – 12. Тепер будьте уважні! Потім сіло семеро людей, а вийшло 3. На наступній зупинці зійшло 6 людей, а сіло 12. І на останній зупинці сіло 3 пасажири , а вийшло 2.  Ось і вся задача. Тепер, той із вас , хто уміє добре рахувати, хай  дасть відповідь на нескладнее питання: скільки всього було зупинок?                         (5)

 

Хто кожен день, кожну годину, кожен час

Віддавшися нелегкій повністю роботі

Живе лиш думкою про школу і про нас

Завжди за все і всіх в турботі?

Наші найщиріші побажання директору школи. Вітаємо вас, дорогий Романе Богдановичу, зі святом.

 

Щасливий директор, коли в нашій  школі

РозумнІ і добрІ  його замісники.

Отож ми сьогодні окремо вітаєм

Тих, в кого турбот, крім уроків, гора!

Спасибі вам треба сьогодні сказати,

Вклонитись низенько, прийшла вже пора!

ЧОЛОВІК. ЛЮДИ добрі! Оце оженився на свою голову! Взяв жіночку,гадав, буде королевою мого серця, домашньою господарочкою! А вона вчителькою виявилася! Горе мені!

Звучить пісня «Підманула, підвела». Чоловік та вчителька співають.

Як ішли ми під вінець,
Ти казала: продавець,
А ти вчителька була,
Підманула, підвела!
Ти ж мене підманула,
Ти ж мене підвела,
Ти ж мене, молодого,
З ума-розуму звела!
Я ж тебе підманула,
Я ж Тебе Підвела                                                                                                                            

Я ж тебе, молодого,
З ума-розуму звела!

А із школи як прийдеш,
На стіл зошити кладеш.
Пишеш, пишеш, а чого?
Може, в тебе вже «того»?
Ти ж мене підманула,
Ти ж мене підвела,
Ти ж мене, молодого,
З ума-розуму звела!
Я ж тебе підманула,
Я ж тебе підвела,
Я ж тебе, молодого,
З ума-розуму звела!

Ось поїду у райвно,
Хай розводить нас воно:
Тобі зошити й книжки,
Мені діти й пелюшки!
Ти ж мене підманула,
Ти ж мене підвела,
Ти ж мене, молодого,
З ума-розуму звела!
Я ж тебе підманула,
Я ж тебе підвела,
Я ж тебе, молодого,
З ума-розуму звела!

Учителю – яке прекрасне слово!  Багато хочеться мені сказать.

Але про те я поведу тут мову, що всіх, всіх вчителів потрібно шанувать.

Повинні бути вдячні ми довіку, за їхню віру, ласку і тепло,

За те, що розуміли нас, любили, за допомогу, чуйність і добро.

 

За ті знання, які ви нам давали, за те, що часто , як і ми були дітьми,

Любити землю й матір нас навчали, щоб ми росли хорошими людьми.

 Сценка зі шкільного життя. Діалог випускника з "першачком ".

Випускник. Ну, як справи?

Малюк.Та як сказати?

Вже поволі почала звикати.

Директор строгий і страшний,

Похмурий і неговіркий.

А завуч, певне, телепат,

Бо відкіля він знає,

 Що у кишенях в мене склад?

Випускник. Він бризкалки збирає …

Малюк. А справді в нього зошит є,

 Що ніби "чорним" зветься?

 Випускник. О, друже! Бачу, місце в нім можливо і тобі знайдеться!

Малюк. А як уроки?

Де їх вчать—

Із групою чи вдома?

Випускник. Та на перервах, між дзвінками! Усім ця річ відома!

Малюк. Одна учителька у нас,

Чому ж у вас багато?

Випускник. Усі вважають: старший клас — Простіше й научати! У вас там "Азбука" й "Буквар", А тут одна турбота — Диспут, гра чи семінар — От і вся робота!

Малюк.

Буду їсти досхочу!

 Не доженуть, бо втечу!

То візьміть мене до вас:

Хочу я в11 клас.

Випускник. Ой Настю, поспішаєш ти! Хоч трохи треба підрости!

Друзі! Це, звичайно, жарти! Жаль, іде життя поволі.

За казку вдячні ми Вчителям і школі. 

ВЕД. 1

Продовжимо урок. Наступне завдання з української мови.

Дорогі вчителі, напишіть міні-твір на тему «Чому я став вчителем»

(В вас є ручки і листочки, напишіть буквально 3-4 речення. Я думаю, що усі вже написали, можливо є бажаючі прочитати свій твір вголос … Молодці, усі роботи я попрошу вас здати, ми їх перевіримо і поставимо вам оцінки.)

ВЕД. 2

Дорогі вчителі, чи не здається вам , що після такої серйозної розмови настав час фізкультхвилинки? Право провести з вами невеличку розминку надається народному вчителю школи (останнім часом він претендує на міжнародного), Бицькому Т.С.

 

Ірино Богданівно,  ви наша перша вчителька!

Добра, терпляча ,

Наче мати була нам, малим,

А любов її щира , гаряча

Зігрівала сердечка усім .

 

 

Пам’ятаю і зараз , крізь роки ,

Перші труднощі , гарний наш клас

І веселі, цікаві уроки …

Як же швидко пролинув той час !

 

 

На сцені стіл , за столом сидить учителька , перевіряє зошити . Голова зав’язана рушником . Видно , що дуже втомлена .

Голос за сценою .

 

Вед. 1.

Спить все місто ,

Лиш в віконці

Ліхтарик палає .

То вчителька у розпачі

Заповіт складає .

Пише , як колись писала

Онєгіну Таня ,

Як писав поет Шевченко

Останнє бажання .

 

 

Як умру , то поховайте

мене біля школи .

На педраді не згадуйте

Вже більше ніколи .

На вінок мені не тратьте

Ні грошей , ні часу ,

Бо я знаю , що учитель

Не має запасу .

На могилу покладіть

Які-небудь квіти .

Не забудьте в руки дати

План самоосвіти .

Щоб усе було зі мною :

Конспекти , програми ,

Вся література інша

Й поурочні плани .

Плаче завуч , похилившись :

Ой гаю мій , гаю ,

Ким же я твої уроки

Заміняти маю ?

Ви завуча заспокойте ,

Дайте йому раду ,

Якщо треба , то скликайте

Екстрену педраду .

А за мною ви не плачте –

Хоч тепер спочину .

Всі турботи виховання

Вам , живим , покину .

 І нехай мене наступники

Не згадують лихом ,

Що із двійки робила трійку ,

Аби було тихо .

 

Ірина Ігорівна,

О, рідниа, люба наша ласкава,

Дбайлива подруга наша з юних літ.

Ми вам слова принесли величаві

І наш учнівський радісний привіт

 

     

Танець

ВЕД. 1

А ми продовжуємо наші побажання.

 

 Любі наші вчителі! Ви найкращі у світі.

 – вчителі української мови та літератури – ви навчили нас бути справжніми патріотами своєї держави;

– вчителі математики – ви допомогли нам стати логічними і послідовними у своїх діях і починаннях;

 – це вчителі фізкультури – ви робили нас стрункими, красивими, здоровими;

– вчителі фізики – ви відкрили для нас нещодавно ще незнаний, але цікавий і барвистий світ;

– вчителі трудового навчання – ви зміцнили наші руки, зробили їх золотими;

– вчитель ДПЮ – ви зробили нас справжніми хлопцями, чесними, готовими захищати нашу Батьківщину;

 – вчителі історії – ви відкрили нам шлях у майбутнє, адже той, хто не знає минулого свого народу – не має майбутнього;

– вчителі біології – ви навчили нас любити природу, берегти її красу і чистоту;

– вчителі інформатики – ви зблизили нас із сучасністю – відкрили вікно до світу комп’ютерних технологій;

– вчителі географії – ви навчили нас любити світ, бажання все бачити і все знати;

– вчитель зарубіжної літератури – ви розвинули в нашій душі поетичність і красу, любов до прекрасного;

– вчитель хімії – ви навчили нас бути поміркованими та вдумливими;

 – вчителі іноземних мов — ви дали нам друге життя, адже скільки людина знає мов, стільки разів вона й живе!

ВЕД. 2

Ми Вас всіх лю-би-мо!

 

Пісня «Сонечко встає»

ВЕД. 1

 На мою думку, уже повинен пролунати дзвінок . Отже , підсумок уроку

Чи донесли ж ми до свідомості учителя , що він – Учитель ?!

ВЕД. 2

Чи виховали любов до вашої професії ?

ВЕД. 1

Дорогі вчителі, а чи задоволені ви нашим уроком? ПОЧЕКАТИ

ВЕД. 2

Шановні вчителі ! Ще раз щиро вітаємо вас із професійним святом ! Хай щастить вам на освітянській ниві !

 

ПІСНЯ «МІЙ ДОБРИЙ ВЧИТЕЛЮ»

 

Тепер вже останнє слово моє

Бо в мене бажання для вас головне.

Хай красною буде учительська доля,

Щоб добре всім вам працювалося в школі.

Рятує хай ангел-спаситель всіх вас,

Щасливі й здорові Були щоб весь час.

Хай мрія прекрасна веде вас в життя,

Щоб ладилось все і велось до пуття.

Живе хай надія у ваших серцях,

Натхнення і творчість дає без кінця,

Не зникне хай віра в Казки й чудеса,

Хай будуть із вами Любов і Краса.